torsdag 25 oktober 2012

Tack alla som läser här
Det är roligt att få respons
Vill ni så får ni jättegärna även kommenterar här på bloggen

Dagen idag började för min del med en manifestation
Jag hjälpte till att upprätta energiebanor som nu går mellan himmel och jord
Förnyade min vilja att agera i större sammanhang
och ber för Moder Jord och hennes barn
Sedan hade jag telefoncoaching och så kommer det att bli flera olika arbeten under dagen

Så har min vardag blivit
Efter att jag ha varit lärare i skolan under många år
så har dagarna blivit så annorlunda än de flesta människors vardag

Härligt att arbeta med barn 
Jag älskade att vara lärare
Visst var det jobbigt på många sätt
men även väldigt givande
Det tog kraft och gav kraft 

Sedan fick jag inse att det tog för mycket tid från familjen
när jag levde mitt liv som schaman parallellt
Det blev också för ansträngande för mig
Den fasen i mitt liv var över så det var rätt att gå 
Ibland behöver man välja



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar